Missnöjd med kurserna

En sak som jag är väldigt besviken på är att vi har fått ett antal kurser ef vill att vi ska läsa och några få från skolan. Trots det så sa de till mig i skolan att jag var tvungen att läsa natur vilket jag mer än avskyr. Tills idag fick jag reda på att det inte alls är så. Så läser alltså biologi à och b som jag inte förstår någonting alls av i huvudtaget. Känner mig lost och hänger inte med alls. Även om det är sophmores som tar den kursen. Iallafall så gick det bra i början när jag satt med tre assköna människor tills vår lärare blev arg och skulle byta platser. Så byter hon runt de som pratar minst!!! Mig fett kul att de som jobbar effektivast ihop och alltid är klara först splittrades. Förstod inte hur platserna skulle fungera när hon bara bytte ut oss som inte pratar. Och de mer stökiga fick ha kvar sina platser. Makes no sense at all. Alltså hon ville straffa dem som pratade men bytte plats på de som inte pratar så usch för biologi. Sen är det fett kul för vi har massa prov på sånt vi inte ens gått igenom och jag absolut hatar det här lärarna uppfostrar oss här. Usch känner mig som en fånge. Orkar inte bry mig om plugget men eftersom vi har finals så måste man ligga i lite vill inte få F. Men ska defenitivt byta ut biologi B eftersom jag har marin biologi vilket ska vara sjukt mycket roligare än vanliga natur ämnen. Är inte alls nöjd med att de på skolan inte verkar komminucera. Därav vi utbytesstudenter gått till the guidande office hundra gånger. Och de är mer irriterrande för varje gång men gör om gör rätt och ta det inte på blodigaste allvar varför ska vi tvingas läsa hel ointressanta kurser som vi absolut inte har någon nytta av? Det känns som att de vill straffa oss. Så imorgon kommer jag skriva lite ändringar av mina kurser och vad jag kommer läsa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0