Netflix

Sååååååååå glad, hittade flera av mina favorit tv serier på netflix som vi har här hemma. Typ so tivo. Åååååååååååååååååh, laguna beach maraton nu!!!!! Juste tänkte berätta lite om min dag också. Åkte till cinncinnati imorse, såg deras stora footballarea. Där cinncinnati bengals spelar, såg även lite av deras träning. Sen fortsatte vi dowtown och där åt vi på ett ställe som heter izzys. Därefter åkte jag och min värdmamma till Florence mall. Hittade ingen fin vinterjacka men däremot två tjocktröjor nu till hösten. Så vinterjacka är det enda på min lista just nu. H&M ser precis likadant ut som hemma och dem spelar samma musik!! Dessutom i flera av affärerna spelade dem svensk musik ni vet sån som typ varit med i Melodifestivalen och sånt. Sen på vägen hem åt vi på chick à filet. Vääärldens bästa kyckling hamburgare. Alltså donken och wendys kan slänga sig i väggen. När vi kom hem tittade vi på keeping up With the kardashians. Senare hämtade B upp mig så fixade vi lite saker och sen hamnade framför tvn, båda bring it on och laguna har vi tittat på. Imorgon så har jag träning och Home game igen. Älskar hemma matcher! Det är dem roligaste. Sen i helgen ska jag försöka sova så mycket som möjligt fast alla tycker typ att jag sover för mycket redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0