Oktober 10 2011

Söndags var en bra dag. Började med att försona mig till kyrkan. Stressade som en galning. När jag kommer dit inser jag att jag har spillt tandkräm på hela tröjan. Sen när jag åt lunch spillde jag dressing på mina jeans. Duktigt. På kvällen hade vi middag i kyrkan med alla där och så det var jätteroligt. Sen så hängde jag med B hela kvällen, vi tankade hennes bil, åt på Dairy Queen. Också en snabbmatsrestaurang som har sjuukligt god mat och glass. Så nyttigt, haha. Sen gick vi runt på walgreens en affär/ apotek som liksom walmart har öppet dygnet runt. Sen åkte vi tillbaka hem till B och somnade tillslut runt ett snåret. Idag var en helt ok skoldag. Men blir lire deppig av att vara i skolan. Känner mig inte som mig själv. Vet liksom ute vad jag ska säga till folk. Känner mig ivägen liksom. Usch nej skolan blir inte roligare för att du flyttar till andra sidan jorden.  Träningen fick mig på bättre humör iallafall. Nu ska jag kämpa för att orka stiga upp imorgon bitti. Så ska sova nu, natti. Puss och kram från Annisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0