University of Kentucky Wildcats

Vänta?? Glömde jag att berätta att min vän frågade om jag ville följa med på ett av UK's clinics camp nästa helg??? Ja tror det. IAF ÄR S ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄR TAGGAD !!!! Ååååååphhhhhh ska få se typ bland världens bästa cheerleaders live.... OMG! Ibland är livet verkligen på ens sida. Kan inte vara mer tacksam än så här. Alltså förstår ni? Känner mig som ett litet barn som väntar på jultomten. Ibland ger livet mer tillbaka än vad man kan ta in i hjärnan. Så cincinnati om några timmar, uk's clinic grej nästnästa helg, cleveland på thanksgiving, NY och Cleveland på jullovet, Florida i februari, kanske mexico om jag byter en av mina kurser i skolan, kanske uks clinic igen i vår, min 18 års dag och massa annat att se fram emot. Är fett taggad! Okej ska väl försöka sova nu! Uppdaterar imorgon om jag ha tillgång till internet, loveee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0