Friday

5.18 PM

Igar hade jag en asbra traning, basta hittills. Alskar nar man kanner att man verkligen presterat och blir lite battre. Hade en bra voltdag igar och byggdag. Sen sa hamtade B upp mig och vi at varan standard pa Tracks End, vi ater alltid pommes, chicken och mozarella sticks tillsammans. Sen sa shoppade vi lite, nya cheershorts och smink nodvandigheter. Huset ar fullt har hemma, mina vardforaldrars slaktingar ar har over helgen.

Idag missar jag varan andra game, pga nagot mandatory meeting om rules och whatever. Kanns lite onodigt, VARFOR en fredag. Jag som var astaggad att aka school bus med mina cheervanner och cheera. Vill ju inte borja med att skamma ut mig nasta vecka nar vi har home game pa southwestern. Blaaaaa.

Alltsa alskar att juniors och seniors har sa mycket respekt hos freshmen och sophmores pa luncherna. De far dem att flytta pa sig, trycker ner dem, tar undan deras brickor, hamtar mat till dem osv, det ar verkligen som pa filmerna. Vilket ar jatte haftigt men tycker synd om smattingarna, jag menar det ar alltid minst tio larare i cafeterian men de ser saklart aldrig vad som hander.


Alla lyssnar pa Lil Wayne har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0