JV CAMP

8.44 AM astaggad! Idag så är det JV routine camp. Dvs vi får vårat tävlingsprogram idag!! Så från halv elva till halv fyra så hänger jag i vårat gym. Egentligen skulle vi ha familje dag idag med alla släktingar som är här men eftersom jag har träning blir de inte så för mig. Skulle ha sovit över hos en vän igår med alla andra tjejer men var så trött och slutkörd att jag valde att sova hemma. Tror alla fortfarande var här när jag gick och la mig innan tolv haha. Men ikväll så ska vi ha en stooor familjemiddag. Om inte jag drar iväg och hälsar på Brittanys kompisar på deras collage. Ef mötet var ju om alla do's and Dont's sånt som vi hört på avresemötet och så. Vi var typ trettio om inte fler utbytisar där!! Sjukt många, sen åkte jag och några till till bowlinghallen men jag drog tidigast pga huvudvärk och bowlinghallen var full med ciggrök. Lärde mig en till sak igår, att många tror att vi i Europa tror att vi är bättre än alla. Neeej verkligen inte. Det tycker inte jag alls. Och nej Sveriges politik kan inte jämmföras med forna Sovjet. Säger bara Oh My. Och så är jag blyyyyyyg i skolan. Men alltså ni vet när ni känner att vissa människor vet man inte riktigt vad man ska säga till dem men andra kan man prata med hur mycket som helst för dem är man bekväma med. Precis så är det, trodde först det skulle vara negativt me så många utbytisar men det är flera i samma situation som mig. Så är glad för det.

Kommentarer
Postat av: sibel

Hej anna hoppas allt e bra med dig!! Va roligt med Cheerleading! kom igen nu vill se lite bilder på hur du lever där borta! Be careful!

2011-09-11 @ 11:52:26
URL: http://lasibel.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0