Labor Day

Så igår åkte jag och B till Waffle King efter hennes jobb. Prövade strawberry shortcake för första gången och gillade den inte så mycket. Sen fick jag köra hennes bil på en tom parkeringsplats, alltså automat är mycket lättare! Det var jätteroligt, fast B tyckte jag var asdålig. Bromspedalen tar så fort man snuddar lite med foten typ så tvärnitade några gånger, av misstag och B vart livrädd haha. Det var jääääätteroligt, så imorgon ska vi kolla upp om jag kan ta körkort här eller inte. Man är ju mer eller mindre isolerad utan bil.

Idag har jag ätit på taco bell för första gången med Brit och Syd, åt kyckling quesadillas. Sen skulle vi sätta oss på ett cafe men eftersom det är Labor Day är det mesta stängt. Så vi drog till tha mall och gick runt lite. Det är typ alltid massa rea på Bath & Body works så köpte en bodyspray och bodylotion.

Det är jätte roligt att visa mina amerikanska vänner svensk musik för de förstår ingenting haha. Juste vi skulle dragit till the lake idag men eftersom det regnar så blev det inte så.

Nu är det cheer träning som gäller, later.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Hej! Fin blogg du har (:

Får man ta körkort på sitt high school år för den organisationen du åker med? EF är det va?

Jag funderar på att åka nästa år och är lite nyfiken ^^



Mvh Elvira

2011-09-06 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0