Sunday

4.22 PM sitter hemma hos mammaws(b,m&h's mormor), b pluggar, jag bloggar, h och m sitter med sina mobiler. Sociala ligan typ. Igår hängde jag hemma hos syd me massa roliga människor från skolan och hennes jättegulliga familj. Vi kollade på UK matchen, åt pizza, lagade smores, och så hade vi chokladfondue med frukter. Idag har jag hängt med de tre roliga människorna igen, har hängt i deras nya hus, cyklat för första gången sen jag kom hit. Vi har cyklat fram och tillbaka mellan huset, affären, mammaws sju gånger. Nu ska vi snart tillbaka igen. Juste, vi ska ha Jersey shore dag i skolan då klär alla ut sig till någon ur serien. Gissa vem jag ska va... Haha säger jag bara. Fast vet inte när det är än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0