Swedish brownie

8.54 PM

Ska
strax ga och lagga mig men tankte updatera lite om min dag. Borjade med att ga till mitt homeroom classrom, usch gillar inte det. Kanner mig verkligen som en outcast dar eftersom ingen pratar med mig utan mer stirrar. Ni vet som den mobbade i friends reklamen. Da rostade vi iallafall pa class president, vice, secretary och vice, homecomming. Eftersom jag kanner saaaaa manga juniors sa rostade jag saklart pa mina favvisar. Haha nej men jag rostade pa de namnen som jag kande igen. Sen sa ar det jatte roligt for jag ville rosta pa nagon av mina vanner som homecomming men nej det stod specifict vilka fyra som redan varit homecomming tidigare ar. Sa nej dar rok min plan. Haha men alltsa ganska komiskt att det star ni far ej rosta pa den den eller den. USA i ett notskal.

Sen sa under 1st class sa har jag alltid jatte svart att halla mina ogon oppna, vill bara lagga mig i sangen och sova i nagra timmar till. I biologin pratade jag och Anette ganska mycket om terrorattacken for snart tva manader sen. Forstod inte forsen idag att hon faktiskt forlorat flera manniskor som stod henne nara. Holl pa att borja grata, blir sa ledsen nar man tanker pa det. Sen sa third class sa kollade vi pa filmen Dracula, fran typ stenaldern. For den filmen ar fett exotisk eftersom den ar inspelad i Hungern, alltsaaaaa. Exotisk, neeeeeeej. Hawaii, Thailand, Bahamas, Sydamerika det ar exotiska stallen. Lunchen igar och idag var faktiskt asrolig. Verkligen tva ganger som jag onskat att jag haft langre lunch. Sen sa var det val som vanlig i business law och english.

Efter skolan hade vi traning ute pa track field, ovade infor home game pa fredag. Nervooooost. Hela min vardfamilj plus massa jag kanner kommer och tittar. Wihoo, jatte nervost, usch kanner mig sa klumpig och lost nar jag star dar och hejjar. Ar verkligen inte van vid det. Fast alla i mitt lag ar roliga och underbara sa det ska jag val overleva.

Nar jag kom hem sa at jag barbequed chicken med mac and cheese. Och sa har jag pluggat lite. Har prov nagan gang i veckan vet inte nar eftersom min larare inte sa det men sa att vi har prov sa har gatt igenom det. Snart ska jag val ga och lagga mig sa jag ar nagorlunda pigg nar klockan ringer. Det ar sa svart att stiga upp pa morgnarna.

Imorgon hoppas jag att B hamtar mig fran skolan for efterskolan ska vi baka Swedish brownie, kladdkaka!! Maste nog ova lite ramsor ocksa.

Sa nu, fortsatta plugga lite, leta fram receptet till kladdkaka, alla dl matt grejer som jag tog med hit, kolla om vi har ingredienser hemma, maste oversatta, duscha och sen ar det godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0