Riley & Brittany


Söta Riley och Brittany, bilden är några veckor tror jag. Blev jätteglad när båda dem kom igår och supportade mitt första homegame. Fick reda på i efterhand att min värdpappa och hans kompis som spelat i Southwesterns fotbollslag var med när killarna förberedde sig eller vad man säger i början av matchen i omklädningsrummet. Lite kanske lite lagom pinsamt eller?

Tror jag har blivit sjuk av att stå ute i drygt tre timmar i kylan. Ont i huvudet, snuvig och hängig. Stel som en pinne är jag också. Fast kul är det, så det är väl sånt man får stå ut med. Så just nu är jag ganska osocial med resten av familjen, men jag orkar inte, dumma förkylning. Ska ju hänga med mina roliga vänner ikväll också. Misslyckades nyss med att laga Mac'n cheese, i micro, otursdag eller vad.. Ska det vara så svårt att laga mat i en micro??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0