8 januari

Soft att man har massa skolarbete som ska in imorgon och ett prov. Kul att man fick allt det i fredags, hur tänkte dom där? Plugga gärnet i helgen, ja mer eller mindre. Men lite svårt när man inte har haft någon tid eftersom har varit upptagen med cheerleading hela helgen, och det är också skolrelaterat. Underbart att jag upptäcker att det är ett hål i mina nya mjukisbyxor också, kan det vara min vän som lånat dem?

Dagen har varit grym iallafall, nu ska jag duscha och kanske plugga lite.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej!

Mitt namn är Fanny Markstedt. Jag är för nuvarande utbytesstudent i NZ. Jag skriver som projektarbete en bok om livet som utbytesstudent. Boken kommer att ha ett inslag som heter ”studenter berättar” där studenter i olika länder svarar på ett par frågor och eventuellt finns med på en bild. Jag undrar om du kunde tänka dig att ställa upp och svara på ett par frågor? Kan du tänka dig detta, skicka ett mejl till [email protected] så återkommer jag framöver.

Skulle du kunna ställa upp skulle det vara till stor hjälp för mitt projekt!

Med vänliga hälsningar Fanny

2012-01-10 @ 03:52:10
URL: http://fannynz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0