Tankar

Hej alla fina!

Har väl hänt en hel del saker sedan jag bloggade senast. Kan säga att nyår blev väldigt annorlunda. Kan säga att det var väldigt god mat, bra sällskap och en hel del galenskaper, vilket resulterade i ett nyår som jag aldrig kommer att glömma. Både bra och dåligt.
Sen dess har jag knappt sovit, knappt ätit, och har en hel del saker att rensa genom, vilket är otroligt svårt för att allt stöd man är van att ha är plötsligt inte här. Är det här meningen, tänker jag för ofta. Är det något jag ska klara mig ut ur på egen hand, även om jag ibland bara vill skrika. Är det här förutsatt. Om jag väljer den lättaste utvägen fuskar jag då? När vet jag att jag gör det bästa för mig? Vad är egentligen rätt eller fel?
Lite för många tankar och frågetecken som surrar runt i mitt lilla huvud. Vilket tär och sliter ganska mycket, och jag är så sjukt tacksam över mina fina vänner och deras familjer jag har här som jag kan prata om bara allt. De får mig att orka och att må bra, de får mig att inse att jag inte har gjort något fel. Men å andra sidan så är det jag som mår dåligt och får känna att jag har gjort allt fel. Men det är svårt att inse det på egen hand. Och just i såna ögonblick känner jag mig så långt hemifrån. Vill bara ringa någon där hemma och förklara, gråta, skrika och försvinna härifrån. Fly från verkligheten. Men det går inte. Det är bara att se ljuset i tunneln och ta dagen som den kommer.

Och Maria som är Iowa, gjorde min dag så mycket bättre efter vi skypade sjukt länge. Och bästa pappa och nati hemifrån.

Jag kommer ihåg när 2011 började och jag lovade mig själv att ha roligt och njuta av livet, bara leva varje dag och ha kul. Och jag kommer alltid att se tillbaka på 2011 som ett grymt år. Så, med det sagt
Hej då 2011 och så välkommnar vi 2012, med glädje.
Och nu kan allting bara gå framåt.


Otroligt dålig kvalite, men NY är verkligen en av dem bästa ställena jag någonsin besökt. Och det var den sista storstaden jag besökte i slutet av 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0