Helgen som varit

Den här helgen har jag fyllt år,sett biopremiären av project x, hittat min balklänning-världens finaste klänning, beställt hem massa billiga böcker från amazon, hängt och myst hela helgen hemma hos min fin vän Lynn. Bättre utbytesvänner finns inte. Vi har massa planer inför nästa år och alla reunions med alla fina! Superskönt att man har dem för de blir inte lika jobbigt att ta farväl av dem som sina amerikanska vänner, ganska 100 procent säker på att vi kommer ses innan ett år har gått. Och man kan prata med dem om allt, verkligen allt! Bästabästabästa! Nu ska jag försöka sova, lite svårt att somna eftersom jag sovit så mycket den här helgen. Nya tag och en ny helgalen vecka att se fram emot: basketmatch mellan SWHS och PC imorgon-kommer bli galet eftersom det är dem största konkurrenserna, förhoppningsvis lediga på tisdag! Kanske snödag imorgon om det snöar inatt, försöka hinna sola lite, träna, gymnastik och börja läsa the hunger games- filmen kommer ut snart så ska försöka läsa ut den tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0