We are going to RUPP!!

Just nu sitter jag fastklistrad vid datan för jag orkar inte göra min läxa, känner mig lite rebellisk, haha nej skoja bara. Men orkar seriöst inte. Juste har jag berättat att jag har hittat min balklänning?? Den är jättefin iallafall, mörkblå med vita fina detaljer. Det enda jag behöver nu är ett par snygga högklackade. Har hittat ett par men känner inte för att lägga ut mer pengar på skorna än klänningen så ska försöka fynda för typ 30 dollar på JCpenny.

Vad har hänt mer då? Juste överlevde en tornado i fredags på min födelsedag. Det började med asdåligt väder i fredags, regnet forsade ned men sen mot lunch tid var det superfint och asvarmt. I third block fick alla lärare mail om att de skulle släppa oss tidigt pga tornadoväder så vi fick early dissmissal 1.30 PM. Men tornadon slog inte till förrän mot kvällen, och ja det var flera stycken runtom i Somerset men jag tror inte att den träffade någon gång men dem var i luften vilket var lite läskigt. Så det var definitivt en upplevelse jag aldrig kommer glömma. I Countys runtomkring oss träffade tornado verkligen extremt och några små städer är nästan helt utplånade, helt otroligt. Och det här är bara början på säsongen troligtvis.

Igår vann våra killar basketball region, så vi ska till Rupp, där det är STATE!! Eftersom det här året är det första året som Southwesterns alla sporter någonsin har gått så här bra. Vi är på topp och kan bara bli bättre. Dessutom så slipper vi skolan i tre dagar pga basketturneringen, ONLY IN AMERICA!!! Fast det betyder att vi slutar skolan tre dagar senare men vad gör det. Eller vänta skoja bara hela kommunen, eller countyt då slipper skolan i tre dagar. Är inte det amazing? Dessutom så är alla AP test veckan efter graduation så om vi inte hade vunnit så hade lärarna nog varit besvikna. Så nu är AP testen i fas med när skolan slutar. Juste rolig grej, våran rektor hade gjort t-shirtar för basketlaget där det står region champs 2012, rupp arena vilket var lite roligt eftersom vi inte visste om vi skulle vinna men tydligen så hade hon tillräckligt med självförtroende för idag så fick vi in sjuuuukt många t-shirtar som vi vek i fourth block.

Och på lördag ska jag antingen på Winter jam i Rupp arena med youth groupen, eller så ska jag på min kompis sweet 16 fest, vill verkligen men ja, har ett litet dillemma här. Orkar inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0